Rezerwacji terminów dokonujesz drogą mailową, telefoniczną lub za pośrednictwem FB i IG.
Zarezerwowanie odbywa się zgodnie z dostępnością wolnych terminów. Zalecam kontakt co najmniej 7 dni przed planowaną wizytą.

Rozumiem, że Twoje plany mogą ulec zmianie, szanuję również swój czas i swoją pracę. Dlatego przedstawiam Ci zasady, które obowiązują we współpracy ze mną, w ramach rezerwacji i anulacji wizyt. Ponieważ trafiają do mnie wspaniali, empatyczni ludzie, wierzę, że podejdziesz do tych informacji z pełną akceptacją 🙂

Rezygnacja z terminu zabiegu powinna być zgłoszona na co najmniej 24 godziny przed jego rozpoczęciem. W przypadku braku odwołania zarezerwowanego terminu zabiegu (również w ramach vouchera prezentowego) przed upływem 24 godzin przed terminem wykonania usługi, zabieg ten uznaje się za wykonany, a voucher prezentowy za wykorzystany.

Brak informacji o rezygnacji obliguje Cię do pokrycia kosztu utraconego, nie z mojej winy przychodu, w wysokości 40% wartości umówionego zabiegu. Podam Ci nr konta, na który dokonasz wpłaty.

Voucher traci ważność wówczas, gdy zarezerwowałe(a)ś termin wizyty i nie stawiłe(a)ś się w umówionym terminie bez wcześniejszego powiadomienia (minimum 24 godziny przed wizytą).

Odwołanie zabiegów/rezerwacji może nastąpić poprzez powiadomienie telefoniczne lub sms. Próba połączenia telefonicznego musi być skuteczna, tzn. odebrane połączenie telefoniczne. W przypadku braku możliwości połączenia telefonicznego wyślij sms z jasnym przekazem, zawsze je czytam, na telefony oddzwaniam.

Nieuszanowanie moich zasad anulacji rezerwacji skutkować będzie brakiem mojego zaufania, wówczas dokonam dla Ciebie kolejnej rezerwacji po opłaceniu 40% wartości niezrealizowanych usług, bez wymagającego okresu anulacji oraz po dokonaniu przedpłaty 100% wartości zabiegów na które chcesz się umówić kolejny raz, nie później już 48h przed planowaną wizytą. Potwierdzenie wpłaty wyślij na joanna@kalejdoskopth.pl

Na zarezerwowane usługi przyjdź w wyznaczonym czasie. W przypadku znacznego spóźnienia, może nastąpić konieczność skrócenia czasu twojego pobytu. Skrócenie wizyty może nastąpić tylko w przypadku, gdy nie ma możliwości przesunięcia usługi, lub takie przesunięcie będzie skutkować znacznymi opóźnieniami dla innych klientów.

Niezwykle rzadko korzystam z tej możliwości, ale zastrzegam sobie prawo do odwołania naszego spotkania z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji lub możliwością umówienia nowego terminu w późniejszym okresie, o czym zostaniesz wcześniej poinformowany(a).

„Szacunek oznacza siłę, przyjacielu.” Graham Masterton